Saturday 14 May 2011

• It's Her Birthday •

Assalamualaikum semua. Hello :) tajuk sangat penting ye haha. macam birthday aku laa konon, tapi bukan lah,11 may birthday adik aku yang ke 23 tahun. tapi aku takde bagi die pape pun. doa yang ikhlas je mampu aku berikan. cewah kompiden hahaa. tapi adik aku ni gigih pos macaroons ke macarons on her birthday kat aku. fuhyooo teharu. eeccece.



♥ Akmal Laili ♥


Tapi malangnya, beberapa keping je selamat sampai dengan canik, yang lain hancur. Jauh kot pos laju tuh , dari kl ke jb.



♥ Macaroons yang selamat pecah ekek makan lahh


Takpe lah pecah pun, tetap selamat masuk dalam perut aku, ada flavor durian, terbaik lah, terima kasih  angah :lol:. Ok lah aku tatau  nak tulis apa dah ni, biasalah pepagi camni, otak mcm jem sket , sejuk, tambah-tambah kat jb ni berejerebu. hoi kabus gila, macam kat oversea, tapi tak sejuk la, panas. haha


ok mari kita sebarkan kasih sayang yang lebih pada hari ini. Pergh takde kene mengene langsung, tak paham lah amy. ok lah bye.



♥ Ecece love2 gitu, cococino at monsta cafe fewwit ♥



♥ Apple crumble pie with vanilla ice cream at El-migos Tebrau City. Homaii ♥



♥ Kerja seminggu kat sini, design aku dah naik, fewwitt hahaha  ♥



Selamat ber hari minggu. ye hari sabtu aku kerja. tata take care.



Ouhh btw baru aku teringat, semalam aku pergi laa makan seafood fried rice yang "Glamor" sangat tuh kat stulang, memula memang laa excited, tapi malangnya, customer service zero! Tak friendly langsung, dari awal sampai akhir aku duk kat kedai tuh, suara menengking je. Dah laa aku ni 1st time g makan situ, mana laa nak tau menu apa ada, siap  kene marah mintak nasi goreng biasa. Cis Cis spoil mood terus! Apa laaa orang suka sangat pegi kedai macam tuh. Kalau pegi kedai yang pwner die senyum meleret, tak suka pulak kutuk-kutuk, tapi kalau kedai yang owner dia tengking-tengking marah-marah customer, suka pulak pergi. Tak faham tak faham. 0% for service. Seafood fried rice tempat lain lagi sedap lah.

No comments:

Post a Comment