Wednesday 1 July 2009

• Kene tembak dekat dahi •


Untuk korang berdua ekeke.


Hutang peluru daripada Nur Najihah ( aku tak ingat la nur ke nor haha ) Dan juga Azrul Shah


1. Kekasih saya adalah : Keluarga


2. Saya sedang mendengar : Lagu kat blog sapa ntah. Dah tatau nak detect


3. Mungkin saya patut : Tutup satu-satu blog yang terbukak ni ( ter la sangat )


4. Saya baru sudah : Call mak tanye mak kat mana.


5. Beza rakan, sahabat, kawan : Dari semua segi dan komitmen yang sanggup diberikan.Kawan sampai mati dari semua hal atau kawan bila time susah aje. So bley di kategorikan kepada 3 ni la.



6. Saya tidak faham : Kenapa saya tak kurus-kurus hahahaah
7. Saya perlu mencari : keyakinan diri untuk percaya mampu siapkan projek final year

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : Along,tadi kat sekolah ada soal jawab , cikgu tanye adik sape nama,then adik jawab,then cikgu cakap : oh so sweet. ( adik aku yang last baru balik sekolah )


9. Makna kehidupan : Susah nak explain.Aku pikir gambar je dalam kepala otak ni.Ada pelangi warna-warni.Ada manusia-manusia sedang happy-happy,langit biru banyak awan.bunga-bunga warna-warni.pokok hijau.


10. Cinta itu adalah : Sesuatu yang indah,tapi bila dah hilang kepercayaan pada cinta, jadi tak indah.kekadang jadi satu pekara yang paling dibenci.kecuali cinta kepada allah,rasul,keluarga, sahabat yang sudi susah dan senang bersama.


11. Saya paling suka : amik gambar.


12. Saya akan cuba : belajr amik gambar dengan lebih sempurna,untuk kepuasan sendiri & habiskan degree skang.



13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Penyedap ayat.

14. Telefon bimbit saya : abah yang bagi.


15. Katil saya : kaler pink ( ape tak caye ke )


16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Ada duit tak? ( sebab memang selalu takde duet haha )


17. Teknologi adalah : tangan yang tak nampak tapi rajin membantu.



18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : Dengan menjadi pekerja sambilan di kedai mak saya. ( apa je aku reti haha,roti bakar :p)

19. Semalam : Penat dan happy sebab balik Rompin jumpa sedara mara & tempah baju raya. haha eksaited la konon.


20. Hari ini : Tengah pikir camne nak jadik rajin untuk kurus kan badan. Leceh btol la banyak orang cakap-cakap. Ok la aku kuruskan la badan untuk korang. :roll:



21. Malam ini saya akan : Kemas baju.Kemas bilik.Cuba duduk depan tv dan bukan laptop.
22. Esok pula saya akan : Esok hari khamis, tolong mak buat apa yang patut, luangkan masa dengan family.

23. Saya betul2 inginkan : Canon speedlite .


24. badminton atau futsal : Dedua pun boleh.


25. Karaoke : Aa ada kedai karaoke baru bukak kat sebelah kedai mak aku.


26. Kereta : baru je berani bawak kete abah.


27. Bilik yang terang atau gelap : Gelap


28. Makanan jepun adalah : cantik.


29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Ok,adik.


30. Siapa yang anda tag: Takde sesapa,sebab macam semua orang dah jawab ni.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete