Saturday 5 January 2013

its been friday

bila ada kawan-kawan or adik-adik datang jb, aku mesti akan bawak pergi lepak kat roost salad bar ni, i just love to be in that cafe, so relaxing. and love all the deco. its vintage style + recycle furniture. but as i told u guys before, they only served salads , frozen yogurt & very limited drinks, so kalau planning nak lepak untuk makan kenyang2 boleh pergi makan kedai lain dulu.


so semalam, since sis in law aku datang bercuti, aku pun bawa laa dia ke roost (again) . sesuai nak melepak & gossip session kan . ajak our niece untuk join melepak sekali, kesian lepas SPM boring duk rumah hehe, kidnap kejap bawa jenjalan.


before ke roost, pergi lah jalan kat pasar karat tu kejap, fenomena tribal melanda, kebanyakkan kedai yang jual baju, mesti ada jual aztec tribal punya peplum lah, tshirt lah, leggings , and they also have tribal pashmina. masa tribal fashion ni baru mula2 nak famous, susahnya nak cari kat malaysia ni. sekarang ni dah berlambak-lambak. tapi kalau kat overseas, especially winter time memang sentiasa in je aku tengok tribal pattern ni, ingat lagi masa pergi Beijing, sehelai legging tribal yang comfy tebal gebu ( khas untuk winter wear) murah je dalam rm10-rm20, pattern macam-macam. kini rasa menyesal sebab buta fashion tak beli banyak-banyak kat sana and jual kat malaysia hahah.


ok lepasni kita tengok apa pattern yang paling in pulak. walaupun aku takde nak fashion2 tapi aku suka tengok & aku suka nak belikan adik-adik aku sebab diaorang pakai heheeh.

lastly happy birthday to my dearest sister in law , Siti Aisyah Abdullah :)

gambar biasalah semua stok sama macam dalam instagram, nanti sudi-sudi lah stalk gallery igers iolls hahaha , gallery katanya igers: aimilaili, plus aku dah deactivate twitter, sebab aku rasa aku tak productive time kerja ,tahun baru kene lebih focus ( heharap dah tak activate balik lah kan kekeke)

Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment