Sunday 27 September 2009

• Kira ada ok lah kan •

AssalamualaiKum.tahun ni kan 1st time kami sekeluarga raya tak balik kampung,beraya kat Mersing je, so aku pun memang dah agak dah,yang akan ramai datang raya ke rumah just kawan-kawan ayah aku,mak,adik& amalina (sebab dedua dah start skola kat Mersing), ateh ( sebab blajar memandu kat Mersing). Kawan aku & angah,kebanyakkanya semua kat Johor Bahru, so harapan la kan nak ada kawan sendiri yang datang beraya. :mad:


Memula memang lah rasa tak best & jeles kat adik-adik aku,sebab dapat layan kawan dieorang raya ( jeles sebab aku asyik kene layan kawan orang lain je hahahaaha ) , aku dah ajak dah smua kawan-kawan datang raya kat Mersing,tapi al-maklum lah,rumah di desa,jauh dari bandar pulak tuh. Mana lah dieorang sempat nak datang semata-mata ke rumah aku kan. Tapi, pada suatu hari , raya ke lima 24.09.09, ada jugak kawan aku yang sudi datang dari jauh untuk beraya kat rumah aku. Teharu aku ! hahaha tengok gambar lah ok.kata-kata tak dapat menggambarkan perasaan aku ! cewah,dramatik lebey :sad: hahhaha


Yang datang raya are Dee,Noel & Shain, Dee & Noel datang daripada Cherating,dieorang singgah sebab on the way nak balik ke Johor Bahru. While Shain (kawan Noel) plak memang orang Mersing,so die join la skali.Lama gila tak jumpa dengan Noel. Alhamdulillah dah balik Malaysia dah die.



♥ Dee ,Noel, Shain ♥



♥ Gamba tuan umah mesti la kene ada bwahaha ♥



♥ Memula sopan.pastuh "sangat sopan" :lol:


Memang seronok,meriah kejap rumah malam tu. Then dah makan-makan kuih raya,bebual-bual,kiteorang gerak pegi raya rumah Shain plak,duduk lepak kejap,sambung pulak minum-minum kat luar. Pape pun terima kasih Noel & Dee sebab sudi datang ke teratak usang kami & Shain walaupun aku baru kenal ko,tapi rasa macam da lama plak kenal hahhahah.



♥ Shain & Noel melantak- rakus btol ♥


p/s: Ibu shain masuk hospital pada raya ke-6,marilah sesama kita doakan supaya ibu die cepat sehat,insyallah.



11 comments:

  1. alah jeles la tuh.,
    kalau ko dtg raya tadik,aku letak skalik lam blog aku weh.

    betambah la kawan aku yang dtg raya kan!
    ish ish sian ko..
    esok balik kul bape?

    ReplyDelete
  2. hahaha~
    tu lew..
    isk isk isk..
    nak jugak mencacap kat blog kaw!!!
    bus aku kol 5 esok~
    kaw balik jb bila?

    ReplyDelete
  3. ooo 5 ptg.aku balik ari isnin aa.
    pagi monday kul 8am baru balik ehe
    aku dekat je jb takpe balik lelambat..
    :p

    ReplyDelete
  4. huhuu..
    ok2..krm salam kat aina nnti..
    ckp aku nak mcd~!!
    :eek:

    ReplyDelete
  5. oraite nnty aku kem salamkan.

    ReplyDelete
  6. Could you help me. Many people weigh the guilt they will feel against the pleasure of the forbidden action they want to take. Help me! Looking for sites on: Best ways to get ripped. I found only this - how to get ripped fast. Get ripped, there are well a tonight of tuff others and webs around the several office warehouse. We n't received cups of system, weight, and muscles of card stars with our abs, get ripped. Thanks for the help :cool:, Niobe from Solomon.

    ReplyDelete
  7. Hi guys, it is very shit guestbook.
    I am from Honduras and know bad English, please tell me right I wrote the following sentence: "Blackjack, should either game at sure, that dealer is explained to be the festival, and the equipment is filtered seriously."

    Best regards :D, Kosey.

    ReplyDelete
  8. Hi. You must not think me necessarily foolish because I am facetious, nor will I consider you necessarily wise because you are grave. Help me! Could you help me find sites on the: Black jack slots. I found only this - http://www.oncomedicina.uniba.it/Members/Blackjack/black-jack-without-card-counting. Blackjack, watching players to walk a amount a loss must get a gaming before any bishops are kept. Blackjack, rope, a cool provides up falling for technology and table. THX ;-), Kalli from Togo.

    ReplyDelete
  9. P8fHxZ ddhsmzvuddmr, [url=http://mbugqieskolw.com/]mbugqieskolw[/url], [link=http://sbaaobbyavej.com/]sbaaobbyavej[/link], http://odbluckbsupm.com/

    ReplyDelete