Thursday 17 December 2009

• Selamat Pengantin Baru Ain •

AssalamualaiKum,selamat pengantin baru kepada cuzzin aku Noor Ain dengan pasangan-nya Haszly,tahniah diucapkan kerana telah selamat di-ijabkabulkan pada 12 disember 2009. Tambah sorang lagi cuzzin aku yang dah berkahwin.Wewit yang single tinggal baper orang je? hahaha masa kecik-kecik comot-comot je muka,skang dah jadi isteri orang dah.Omaigad! kenot percaya lah,tapi percaya je la,orang da kawen da pun,lagik konon tak bley caya.drama betol ish!


pape pun nah layan gambar, yang mostly wasn't captured by me, segan sebab ada ramai penangkap gambar yang terer.So, aku gunakan je la gambar-gambar mereka Abg Jijie, Kak faezah, Abg Shahril dan lain-lain,aku tak ingat nama lah,sorry haha .



♥ Aku tumpang je,pinjam camera orang ♥



♥ Pengantin & flower girl ,time snap2 gambar outdoor ♥



♥ Cousin-cousin & niece-niece bersama pengantin ♥


Ok Congratulation again to ain & her husband,for more pic,sila drop by at my cousin page Azizi Liow & Cahayaeza .

No comments:

Post a Comment