Sunday 27 December 2009

• Feewit •

AKtiviti setiap tahun dijalankan. Cuti-cuti & shopping-shopping di Kuala Lumpur. ehe, kalau sesapa yang duduk kat kl,mesti takde rasa apa kot. tapi bagi mereka ( contohnya aku la ) yang duduk di Mersing kesayangan tuh mesti aa rasa teruja hahah. teruja ayat tak leh blah lah. Macam jakun gila nak datang kl hahaha.biasa aa dramatik sket cerita.Tapi selalunya time pertengahan tahun & akhir tahun kiteorang akan ke sini sebab semua pun tengah cuti, birthday ateh akhir tahun, adik-adik dah nak beli kelengkapan sekolah, dan perabih ( abiskan ) duet.Sale babyy~


Tiap kali birthday ateh pun,mesti lah time christmas. So tiap kali datang sini pun,deco christmas mesti ada, tahun lepas pun sana,konon-konon untuk sambut birthday dia skalik lah kan haha. Tapi jauh a 25 dengan 29. Tinggal saki baki decoration je. Korang tengok gamba ni dulu, aku rajin update sebab dapat wireless sesat kat atas ni. hahahahahha terima kasih.budiman sungguh u !kalau tak takde makna nye aku nak online time bercuti.




Bila time christmas, decoration kat mana-mana pun mesti cantik. Warna-warni.Smalam siap ada fake snow kat depan pavillion. Cuba lah kalau time Hari raya ke kan,ada giant Ketupat kat tengah ( ganti xmas tree ) then turun hujan satay ke apa. ke duet raya ke kan haha, pastuh ada kuali besar ke apa letak rendang,so smua orang yang dtg shopping kat sana boleh amik rendang tuh  bawak balik sorang sikit. Kuih raya ke bagik mcm santa kasik hadiah hahaha. kalau laa ada kan.. nanti aa tunggu aku dah jutawan tawan tawan aku buat shopping complex yang buat decoration utk raya macam tuh hehe. Later.

No comments:

Post a Comment