Wednesday 18 August 2010

• Just in case •

Assalamualaikum.ehe just in case aku lupa,ingatkan aku eh yang raya dah nak sampai.! haha puasa pun belom abis,dah sebok nak raya kan. Semangat gila kot ! Bulan ramadhan ni kene rajin beribadah,kene kejar semua peluang menambah pahala yang ada. Jangan lupa okeh.


Ouh sebut tentang raya,tahun ni mesti aku akan kekurangan kewangan ni,mesti dah tak dapat duit raya,dan kene memberi duit raya kepada adik-adik tersayang. :roll: Tapi,jangan risau adik-adik ku, along confirm akan bagi duit raya kat korang sebab abah kan dah support beli keperluan raya, tu belom tambah keperluan kerja lagi hahahahahaha ( gelak gembira ) . Ok sebenarnye aku nak letak gambar je ni, dengan pantas skali aku mengupdate blog semasa semua officemate aku pegi keluar makan . ( dieorang bukan islam ye, tak puasa , ,jangan salah faham ehe )


Ok disebabkan aku ni baru kerja,so cuti aku tak banyak,semua pun save untuk raya hahaha, jadi untuk still dapat berbuka bersama keluarga, family aku datang aa kat sini ,untuk jumpa aku & angah. Bagus ye,nasib baik tak duk kat London ke mana kan. gila nak suh datang sana tetiap 2minggu ehe. Sesambil tu, dieorang shopping raya skali, sempena mega sale ni kan,sila jangan lepaskan peluang haha, exspecially encik Abah ikut sekali, sangat heaven berbelanja. :mad: ( rasa bersalah pulak ) ehehe .



♥ melepak di iCity - Thanks mak ehe ♥



♥ jangan sentuh weh,kalau tak serious wesel tak behenti bebunyi - annoying haha ♥



♥ angah mungkin dapat duit raya lebih dari along,sebab banyak membantu eheheh - At wangsolo Sec7 Shah alam, tayah pegi jejauh nak minum alpokat oke,nasi ayam penyet pun sedap ♥



♥ Meneruskan operasi mencari baju & kasut raya ♥


Ok ah tuh je, cerita lain nanti along update lain kali aa eh korang,take care, jangan tinggal puasa sesuka hati, jangan lupa tunaikan solat 5 waktu, terawikh dan baca al-quran, banyakkan berzikir, jangan dengar lagu lady gaga je. Ok assalamualaikum :grin:

5 comments:

  1. Ok la tuh savekan cuti untuk hari raya.
    Kalo tak save tak beraya pula jadinya huhu :razz:

    ReplyDelete
  2. wahh shopping sakan sehh..aku belum sempat shopping nih.huhu.

    tak balik raya nangis la ko.hehe

    ReplyDelete
  3. eheheh hafidz: tu laa kan..nnt dapat raya weekend je. ehehe. hafidz cuti lama ke? best eh 1st time raya with wife eheh

    gHa: aaa tau takpe,mmg aku suh mak ayah aku dtg kl laa raya kat sini ekekek

    ReplyDelete
  4. Hehehehe . Same laa kite Amy , aku yg dah almost 2yaers keje pun , mak still belikan baju raya . Aku tak mintak pun tapi biaselaa kan kalau mak kite anggap kite ni macam umur 14tahun , mmg sure laa die akan belikan . Hahaha . Untung dapat mak ayah seperti ni :lol:

    ReplyDelete
  5. wah...sikit je muka ateh..haha...xsabar nye nk kurus..:P

    ReplyDelete