Thursday 23 September 2010

• Kalau aku lapar .. •

Assalamualaikum. Yeah rajin tak ingat asyik update blog.Minggu ni je dah dua kali mengupdate. Sebenarnye tengah stuck kepala memikirkan game baru yang kitaorang kene buat. Design level tak lepas-lepas. Oleh sebab itu, aku pun menyimpang lah sekejap, release tension la katanya.


Dan sekarang ni aku tengah lapar. Dah terikut dengan jadual makan rakan sekerja aku, tepat kul 12pm je lapar. Pagi kene breakfast plak tuh. Sebelum ni pagi kalau tak minum/makan pun still bleh survive, *takde la mati ke apa* survive kira macam tak lapar lah. Tu laa orang kata kalau dah terbiasa, nak buat macam mana kan. Ikut je la jadual makan ni haha.


Jadi bila lapar, aku suka tengok gambar makanan, konon-konon macam boleh bayangkan tengah makan makanan tu. Hahah gila. Sekarang ni aku teringat dekat lontong yang makan masa raya 2 minggu lepas. Pagi raya makan lontong, petang raya makan lontong, raya kedua lontong lagi. Majoriti rumah yang aku pergi beraya semua ada lontong. Memang tak jemu lah makan. :eek:


♥ tadaaaaa ♥


Tengok gambar je perut aku dah mula pasang lagu keroncong ke nasyid ke apa haha.sungguh-sungguh aku lapar. kalau sekarang ni ada kat kedai mak, mesti laa dah lama dah jadi arwah lontong ni aku makan. Tapi apa kan daya, dekat area-area ofis aku ni semua kedai makan cina, mana lah ada jual lontong kan. Nak masak sendiri, hoi takde maknanya :roll:


Selamat menjamu mata. Harap hari minggu akan datang ni,pergi beraya ada lah lagi orang masak aminnnn.Lontong ni asal dari mana ye? kalau dapat lontong goreng pun sedap juga.slurrrp!

1 comment:

  1. waahhh...~ sedapnye lontong. aku dpt mkn skali je raya ni.. :( sbb raya umah mtua, kat kelantan takde..lemang pon dpt rase skali je..sedey..sedey...

    ReplyDelete