Tuesday 26 October 2010

• Food chapter 1.0 •

Assalamualaikum . Waalaikumsaalam. Pekabo smua. hope sehat je la eh. Memang la aku ada banyak benda nak update. Tapi biasalah aku kan pemalas kuasa dua. ha-ha-ha. gambar dalam camera pun banyak tak simpan lagi. Ateh convo, Family datang melawat. dan lain-lain. Cewah macam sibuk sangat.


Sebab aku diet, nah korang amik gambar makanan lagi! hahah aku diet tipu je la weh. takde maknanya aku nak tinggal kan makanan yang sedap-sedap ini, kang aku berjaya diet, korang rasa tercabar plak. hahaha poyo seot!





♥ Cheese Foccacia - yang ni sedap weh rupa macam biasa2 je ♥


Foccacia ni sejenis roti yang macam pizza, sedap & sangat lembut, roti memang laa lembut kan,tapi ni lembut lagi lah haha. Mengikut kajian aku kat wikipedia, " Focaccia (Italian pronunciation: [foˈkatʃːa]) is a flat oven-baked Italian bread,[1] which may be topped with herbs or other ingredients.



Focaccia is related to pizza, but not considered to be the same." Sangat terkenal dekat Itali dan selalu dimakan dengan minyak zaitun, ala-ala macam appertizer macam dekat Itallianies. Dan sekarang anda-anda diluar sana boleh dapatkan di Cone Pizza . IOI Boulevard Puchong.



♥ Ini biasalah macam baked rice tuh tapi die tuka fettuccine ♥



♥  nyum tengok gambar menyelerakan tak? eheh seekor rm25, boleh didapati di Souq Putrajaya, kat bawah Masjid Putra. Ada juga terdapat ketam goreng ye ♥

♥  Dan yang ni bukan makanan- muka teruja bila dah kenyang- Sekian ♥

Terima kasih semua. Selamat menjamu mata di waktu tengah hari :grin:

1 comment: