Thursday 15 December 2011

Fly Higher.

Assalamualaikum. Hari ni last aku kerja then akan cuti seminggu. Last week aku dah spend time with my friend, this week aku akan spend time cuti-cuti with my family pula. Fuh tak sabar rasanya. Mana destinasi kali ni ?



Yep yep, dah terpampang kat gambar tuh. hahah gambar kat atas ni masa aku pergi beijing tahun 2009, tahun ni nak pergi lagi yeah. Harap-harap ada banyak lah perubahan contohnya seperti kat tandas dah ada air. ..... mungkin itu hanya harapan sahaja. Anyway, nanti dah balik aku update mana tempat kiteorang explore k. like last year, aku ada lah cite pasal tempat-tempat shopping kat blog lama aku. This year destinasi mungkin berubah sikit.Pape pun tak sabar nak pergi tembok besar china lagi. Wohoo. tahun ni pergi time winter, heharap tembok besar diliputi salji ehe.



2 comments:

  1. sumpah jeles!! b ila la nk naik airplane nie :P , doa ssselmt pergi slmt sampai and hve a great time! snp pic mkn bnyk2 nie blog mkn2 kn? :P

    ReplyDelete
  2. hahahhaa, baiklah ,nnt aku snap lah gambo makan bebanyak.ini blog konon2 nak letak makanan & jenjalan. tapi tgk lah camne nnt ehehe

    ReplyDelete