Saturday 10 November 2012

macam ni lah

dah lama tak update. ni lah dia ayat pertama setiap kali nak update blog kah kah kah.

saja nak bagitahu, sejak dah begelat isteri orang ni, aku daripada zero taktau masak apa-apa tetiba dah pandai lah masak beberapa jenis lauk , meh aku listkan konon2 terer :



1. kari ayam ( senang je rupanye, kalau tau time belajar dulu mmg aku masak je kat rumah)
2. masak kurma'
3. asam pedas
4. masak kicap
5. sweet sour
6. sup ( ofcoz laa ni paling senang)

hahah ok tu je, nnt aku nak belajar masak ikan stim, pavlova dengan rainbow cake. tapi yang manis2 untuk aku, ikan stim je untuk si jantung hati kekekek.

btw masak tu senang je ! aku je tak confident takut tak sedap, tapi husband kita kata sedap, nak amik hati laaa tu *blushing* hahaha


teringin nak makan ice cream ni lagi, kat jb takde, nak ke kl jauh, nak g beli kat singapore, macam semata-mata samgat hahahaha

nak nengok gambar-gambar boleh lah pegi instagram iolls : @aimilaili 😍


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment