Wednesday 3 July 2013

what you really want?

Assalamualaikum. Sorry terlupa nak transfer gambar ke Tioman haritu, kalau tak memang dah boleh buat entry pasal tu. Esok-esok lah yer. Ok, aku ni ada 1 problem, masalahnya aku taktau aku sendiri nak apa untuk masa depan aku , sebab sekarang ni aku rasa macam semua dah cukup. Alhamdulillah.

Tapi, bila ada suatu masa perlu untuk berubah, aku jadi stress sebab aku dah selesa dengan kehidupan macam ni. Yes, memang kita kena berani nak move forward, keluar dari zon selesa, tapi kalau tak ada satu source yang betul-betul padu,planning yang betul-betul jitu, aku jadi serabut. Tak tau nak buat apa. Macam mana nanti if things goes wrong? Takkan nak patah balik kan? How to survive?

Berdoa dan istikharah mungkin jalan terbaik buat  masa ini.Semoga Allah permudahkan segalanya untuk aku & juga Sallihin. Rezeki ada dimana-mana kan? insya Allah. Terlalu banyak "What if " pun tak boleh juga. Ok I know, I just want to be happy & stress free. That's easy right?

Happiness :) 

Our travel Photobook, baru ada 2 je semua pun travel time baru lepas kawin tahun 2012.more to come.
Photobook ni aku tempah dekat Photobook Malaysia. Setakat buku yang kedua ni, memang sangat berpuas hati. Korang boleh lah try juga.


Sekarang ni aku taktahu lah apa kene dengan badan aku ni. selalu lah pening kepala. pastu emosi asyik lah tak stabil, cepat marah, cepat sedih, semua yang negative-negative semua ada. Sesikit kang nak nangis. Ntah apa-apa. Aku sendiri pun dah tak faham dengan diri aku, apa lagi orang lain kan? Hye diri sendiri, behave please.

No comments:

Post a Comment