Wednesday 18 March 2009

• Berusaha Lah Kereta Kecil •

Hari ini kereta aku banyak betul minum minyak.dari impian emas pegi ke skudai then ke tampoi then pegi ke holiday plaza then ke larkin then balik impian emas then pegi skudai semula. pusing-pusing dan u-turn tempat yang sama berkali-kali. buhsan.Sian kereta aku, kembung perut minum banyak minyak.


Tension seh. semester ni dah nak berakhir. apa aku dapat semester nie ? ouh aku belajar untuk jadi lebih berdikari, jangan bergantung pada sesapa. jangan percaya cakap orang lain. percaya hanya  pada diri sendiri. kekadang mereka hanya cakap untuk sedapkan hati kita je, tapi kita tak boleh percaya 100% yang sebenarnya mereka akan tolong kita. So usahalah sendiri untuk lebih maju daripada mereka. yap-yap aku kene jadi lagi bagus daripada mereka .  Yang akan bantu diri kita adalah diri kita sendiri, bukan orang lain. Setiap orang ada sikap pentingkan diri sendiri kan ? Aku kene belajar untuk jadi sedikit sellfish juga kot.



Langit Tengahari Di Air Papan

9 comments:

  1. yerp... sometime kiter kena jadi selfish utk kebaikan diri...
    hiks...

    ReplyDelete
  2. yeah tq kak reen :)

    ReplyDelete
  3. jd org yg tak de hati jek senang...bukan kite hidop harapkan sgt dorng.
    yg penting...our family..kan2..
    sampai bile kite jek kene jage hatiorg kan.. :???:

    ReplyDelete
  4. aa tuh la..
    he ko pun da rasa kan camne.
    tak sabar nak abis je nie.
    tapi kalau dah abis pun.kat luar sana lagik banyak cabaran.
    dont worry angah.we can do it huhu
    p/s: aku tau "aku" tuh sapa :razz:

    ReplyDelete
  5. tapi weh kalau takde hati mati plak haha.

    ReplyDelete
  6. wah awan lawa. abg ske :P
    ain tunang balik x aimi???

    ReplyDelete
  7. Good morning. Learn to get in touch with the silence within yourself and know that everything in this life has a purpose.
    I am from San and now teach English, give true I wrote the following sentence: "Blackjack, watching players to walk a amount a loss must get a gaming before any bishops are kept."

    Thanks 8). Pryor.

    ReplyDelete
  8. Give please. All animals are equal but some animals are more equal than others. Help me! There is an urgent need for sites: Black jack 21 rules. I found only this - http://www.primariajegalia.ro/Members/Blackjack/gullivers-travels-jack-black-giants. Feel accordingly win the gambler after each horse-man-ship, blackjack. Blackjack, simply, there is a first few management flash that adds you set employees as you need. With love ;-), Aggie from Armenia.

    ReplyDelete