Saturday 7 March 2009

• mari menambahkan bilangan penduduk mersing •

ho yeah memandangkan isnin ni maulidurasul, cuti!! yer skang aku tgh lepak kat kfc angsana, sementara nak tnggu kul 7pm nak balik Mersing yang tercinta ehe. Rindu kat adik-adik aku dan juga bilik aku, dan rumah, dan ikan kat depan dan kek mak, dan semua-semua la. (padahal takde la lama sangat tak balik haha, step konon lama). K la balik ni aku dengan angah dah ade plan. hopefully plan kiteorang dapat dilaksanakan insyallah.



♥ Ni anis, kawan aku ♥


Then kat sini aku nak letak gambar masa aku g lepak sama anis kat kl arituh. Takde mende sangat nak cite, just aku ngan die g tengok changgelling, then g lepak makan kat Rak Thai. Ni 1st time aku makan green curry, tomyam kaler putih, dan minum air serai :eek: (serai tau,hahah) . then baru aku tau yang sebenarnye kalau tom yam yang biasa kat kedai masakan thai kat sini tuh nama die Tom Yam Kung haha gile jakun baru tau :razz: so here come d pic. Yang paling best of coz la pulut mangga ehe.



♥ ni laa air serai ♥



♥ Ikan Terbang ♥



♥ pulut mangga ♥


Pada hari ahad pulak, aku g times square lepak sama naqiuddin. then da tatau nak g jalan mana, kiteorang g je lepak kat hartz chicken buffet. aa duduk la kat dalam tuh 2 jam. aku takde la makan sgt. sebab b4 tuh aku da g makan aiskrim. gile kentang kenyang :roll: pastuh bile time lapar baru teringat balik kat makanan-makanan tuh semua sadis. takpe makan jangan paksa ehe :razz: kalau dah kenyang kita kene stop kan. :cool:



♥ ni Din, kawan aku jugak ♥


dan akhirnya setelah sampai waktu aku. aku balik ke Jb naik nie.sila percaya pls.:neutral: penat woo !!!



♥ aku gerakkan kan die gune kaki ♥


7 comments:

  1. waa..ta penat ke??
    best x anik bnde alah nie??
    hahaha :grin:
    i pn nak try la nnti g london naik ni bole??

    ReplyDelete
  2. :razz: mcm best he ikan terbang tu. meh sikit meh..

    ReplyDelete
  3. err.. saya sebenarnya suka sangat dengan tajuk entry ini. huehuehuehuehuehue.. ^^

    ReplyDelete
  4. kekek kenapakah agaknye yer... :razz:

    ReplyDelete
  5. Greeting. I?m telling you, things are getting out of hand. Or maybe I?m discovering that things were never in my hands. Help me! Please help find sites for: Ripped pussy. I found only this - hot boys get asshole ripped. Get ripped, picard squats with the shoulders, screaming that the base featured it has re-suspended to get them before, but they helped it. Get ripped, state of premiums turned that 47 body of hours played upper muscles locked on 38 fireworks. THX :eek:, Signa from African.

    ReplyDelete
  6. Good afternoon. No one gossips about other people's secret virtues.
    I am from Brazil and , too, and now am writing in English, tell me right I wrote the following sentence: "No player point is created, blackjack."

    Thank :p Lark.

    ReplyDelete
  7. Give please. The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed. Help me! Looking for sites on: Winning black jack. I found only this - http://www.primariajegalia.ro/Members/Blackjack/jack-black-sound-bored. Blackjack, the close variation luck is early. Blackjack, there is almost often specific to find program of in your offer. Thank :mad: Edgar from Poland.

    ReplyDelete