Monday 24 May 2010

• Jalan+Makan=Happy •

TIng tong, yeah tetiba je aku ada dekat depan pintu rumah ko kan. Dengan backpack & slingbag. haha tayah banyak cerita, jom habiskan hari minggu jalan-jalan dan makan. :lol: Yea aku memang suka makan, so setiap kali kalau aku ikut angah balik shah alam, aku mesti akan contact Intan, sebab nya die rajin melayan aku dan bawak aku g jalan-jalan exspecially makan. Kali ini juga tidak ketinggalan. Disertai dengan yann yang dah terjebak dengan aktiviti jalan-jalan kami.


♥Nuraihan & Intan♥




♥ Ikea's meatball ♥



♥ Ikea's Daim Cake ♥




♥  The results of "conversation without talking" ♥


Terima kasih intan sebab bawak aku pergi makan dekat Chawan,Monrods & Daim cake tuh nyum~. Jalan-jalan banyak makan eh.Tapi seronok. Banyak lagi kedai yang aku blom try,insyallah akan pergi lagi ke sana. nanti pegi tempat lain pulak k. :cool:

1 comment:

  1. lamenye tak g ikea~ nk beli barang2 umah nihhh!! huhuhu~

    ReplyDelete