Friday 6 May 2011

• Donate a smile today, and live longer •

Assalamualaikum. tajuk dalam bahasa inggeris, cam terel je ekkeke. tapi blog post aku tulis dalam bahasa melayu. Tahniah amy. Tapi apa yang aku cuba sampaikan di pagi jumaat yang indah ini ialah, senyum selalu, kalau korang ada masalah pun senyum je. Ok, marah kejap pastu senyum lah balik. Senyum kan sedekah.


Lagipun kalau kita senyum, automatik mood kita akan berubah jadi positive balik. Tapi sebenarnye tak semua senyum tuh bermaksud gembira, tapi ada macam-macam kisah disebalik senyuman tuh.


Senyum pun boleh buat korang nampak muda tau. Kira macam contohnya aku laa kannn semua orang cakap aku macam bebudak skolah lagi, padahallll dah 25 tahun kot. hahah weh serious lahh tak pecaya plak. ekleh. takpe laa tak caye nak wat camne kan. ekeke haa aku tengah senyum ni tulis ni, kira macam sedekah aa kat korang dan juga ini aku kasi skali kat korang. Enjoy tengok gambar tahan lapar :grin:



♥ Cheesy Chiken Grilled or Chicken Chop I forgot hahah at El Migos Tebrau City RM11.90 ♥



♥ Banana Crepe with Ice Cream at El Migos Tebrau City RM10.90 ♥


Haaa lapar tak? ok aku lapar. Tata Take care .

No comments:

Post a Comment