Wednesday 4 May 2011

• Untuk kaki-kaki Fashion . the world is your runaway •

Assalamualaikum. Sehat semua? harap sehat-sehat lah macam aku. Sebenarnye aku memula tadi nak tulis pasal faucets yang mahal nak mati RM 16,000, faucets tuh water tap atau pili air. ko bayangkan pili air harga RM16,000 ke RM18,000 memang pegang takde kesan jari langsung la aku rasa. haha.


Tapi tetiba tadi , aku terbukak laa email aku. Pastu ada laa email-email notification facebook yang tu biasalah kan. korang pun mesti dapat gak. bajet macam bz laa banyak email, padahal semua pun email sampah. pastu dalam selang-selang notification tuh semua ada la terselit email daripada one utama & la senza. Dieorang ni memang time aku dah pindah kat Johor Bahru laa baru nak email aku bagai semua. Time aku kat Kuala Lumpur dulu, takde pun. Saje nak suruh aku makan dalam agaknye.


Ok skang baru masuk kepada tajuk utama. kepada kaki-kaki fashion kira macam peminat la jugak, pegilah membeli belah atau jenjalan kat One Utama sebab skang ni dieorang macam ada buat Fashion week ke apa ntah. Aku sebenarnye malas jugak nak amik port2 pasal mende ni, biasalah sebab dah jauh. maka aku share je la ngan korang yang kebetulan baca blog aku ni kan.kot-kot tengah boring bleh aa pegi cecuci mata kat sana.



Siap jadual ONE UTAMA bagi. For further details boleh laa ke laman web One Utama ni. Korang pun ada dapat jugak kot newsletter ni. Sama je. Dan lagi satu kepada peminat La senza yang sebenarnye memang dah tutup kat JB ni. Ntah pape ntahhh. boleh laa ke La Senza Pavillion 7 may ni sebab ada amende ntah, 100 guest terawal dapat goodie bag. Ha pegilah apa lagi. Aku ni jauh, mana bleh pegi. ( pergh bajet macam kat oversea ke apa, padahal 3 jam je pejalanan hahahah )



Bring your BFF, pergh sapa laaa BFF yang nak bawak aku ni. ouhh em geee ! Heharap aku menang laaaaa body kiss contest kat facebook arituh.. fuhhhhh ! ok bai. aku ni banyak keje ekceli. tapi biasalah malas.


Assalamualaikum.


p/s: sapa nak one card aku . hahah ad alaa sploh ringgit je. lepas laa nak parking kan kan .

No comments:

Post a Comment