Thursday 19 January 2012

Swatch Madness

Assalamualaikum.Jom aku cite sikit hobi adik aku yang angah ni. Tengok tajuk pun agak-agaknye boleh tahu dah kan? eheh. Yes her hobby is collecting swatch watches. Semangat kumpul duit sebab nak beli latest punya series.Sekarang ni dia tengah gigih nak kumpul semua kidrobot. Jumlah semua collection ada 8 , skang  ni aku rasa die baru ada 4, takpe angah, usaha tangga kejayaan ekek.

Source : Google - Ini sebenarnye yang angah nak collect, tapi 1 set camni harga mahal.
maka beli lah satu-satu :) 


Harini aku nak share ngan korang her January 2012 swatch collection yang die beli or family bagi. Kebanyakkan jam angah ni selalunya dia beli kat swatch City Square Johor Bahru je. Kalau ayah aku ada outstation ke apa, tau lah mesti ada jam untuk dia. Tapi harga kat oversea ngan kat Malaysia sama je takde beza apa pun. Kecuali kalau beli kat outlet-outlet, itu murah lah sikit 30%-40% , tapi season lama punya lah ye tak.

Ini yang pertama untuk permulaan 2012 ,ewah. Sempena tahun naga ni,
Swatch ada kuarkan jam Year Of the Dragon ni Price : RM 210 . Tapi packaging tahun Harimau
paling cantik, siap dapat plush toy lagi. Nanti lah kalau aku jumpa gambar aku tunjuk.
Ok yang ni KIDROBOT series. Nama dia korang bleh tgk tuh aku dah tulis sesiap.
Kalau yang ni harga dia RM 230 Comel kan dapat patung apa semua.


Ini the latest New Gent Lacquered, kalau yang ni aku tak sure harga dia berapa, sebab ni
ayah aku beli time kat macau tuh.tapi aku agak-agak lebih kurang 200+ jugak kot,
sebab die ni sama collection dengan New Gent Collection yang warna warni.
Warna dia memang menarik lah. Striking! eheh.

Ok itu je untuk kali ni, kalau swatch ada buat apa-apa promosi ke limited edition ke, aku bagitahu korang k. ( budget macam kerja kat swatch lahh kan) hahaha tapi takpe, sebab aku suka swatch die colourful, pastuh nampak macam bertenaga ewah.Till next time ok !

p/s: semua gambar aku edit pakai ipad application called : phoster. best gila! ala2 macam poster lah die buat gambar kau.

1 comment:

  1. Klu nak beli jam tangan swatch murah koleksi terhad ngn special boleh pergi kat blog ni

    http://swatchcollection.blogspot.com/

    ReplyDelete