Tuesday 17 January 2012

Page 17 of 366

Assalamualaikum. Dedulu aku tak tau pun amende page 17 lah page 8 lah. pastuh bila dihayati, baru lah faham, punya lah #slowpork gila hahaha. So dah 17 hari dalam tahun baru omputih, amacam? dah tercapai apa-apa azam ke? hehee. AKU DAH CAPAI 1 - punya lah belagak ni, padahal aku takda azam pun. Sama je tetiap tahun, cuma nak jadi lebih baik & tak banyak buang masa je lah kan.

Maka pada hari ke 17 tahun 2012, aku dah tak gigit kuku lagi. WOW amazing ! ye lah aku ni habit gigit kuku, tak kira lah tengah tension ke, gembira ke, sedih ke, mesti nak gigit. padahal takde lah hilang kemana perasaan tu, kuku makin tak cantik adalah.pastu aku sedar bahawasanya, perlu menjaga kebersihan dan of course kecantikan kuku .Dedulu aku dah nak stop dah habit ni tapi tetiba je jari dah kat mulut.

Macam mana aku buang habit ni? haha aku pegi manjakan diri dengan membuat manicure , sebab bila dah buat manicure kan kuku jadi cantik, licin je, pastu kalau boleh pegi yang mahal punya, so bila nak gigit tu, kau terfikir : " eh mahal ni aku buat manicure. takkan nak rosakkan ! *kiasu mode on* " haha. tapi itu cara aku , nampak nye berkesan jugak ni. Hopefully kuku akan akan sihat selepas ni dan jadi cantik macma kuku korang di luar sana. Awas! hahaha

Dan alhamdulillah tahun 2012 banyak beri kezutann kat iolls. Baru masuk 17 hari tahun baru dah ada kejutan bagai kan. Aku pun tak sangka, macam cerita dalam novel ada juga, tak pernh terfikir akan ada hari macam sekarang ni dalam hidup aku. Excited pun ya, takut & bedebar-debar pun ada juga, harap semuanya die permudahkan dan diberkati oleh Allah . Insya Allah. Amende berita tekejut itu? ekkeek nanti dah confirm baru lah aku story mory dekat sini ok. Konon-konon nak suprise lah. Padahal, takde sapa kisah ok amy. Kamon lah . Betullah orang kaa, kita tatau apa Allah dah tentukan untuk kita pada masa hadapan. Syukur syukur.

Dah ready nak raya cina? Ah aku bedebar-debar ni, nk tunggu 22 January pun berdebar ekeke. Aww menyampah tau.ok tu je. terimalah beberapa keping gambar yang aku amik dari instagram aku sendiri. Harap maklum ekekke.


Kalau rajin boleh follow instagram aku : kezitikus & twitter : aimiClans  < nama taknak kalah kau haha.





No comments:

Post a Comment