Thursday 1 March 2012

Online instagram

Assalamualaikum. Ok harini aku nak share dengan korang macam mana kita nak tengok gambar Instagram daripada web je, ye lah kot-kot 1 day tu korang lupa nak bawak telepon ke apa kan. tapi jiwa meronta-ronta nak tengok gambar kat instagram. No worries, ada banyak website korang boleh pergi, yang boleh grab gambar korang from instagram dan paparkan dekat web. Paparkan tu display lah. haha.Ada banyak sebenarnye, tapi aku just tunjuk kan 5 je lah ok. Takkan korang nak guna semua ye tak. ehe

Extagram 

Followgram
Pictarine

Gramfeed
Webstagram
Ok sekian sahaja daripada saya. Happy March. ! skang dah boleh view gambar instagram daripada web. My personal favourite is pictarine dengan webstagram je. Pictarine ni dia boleh grab gambar korang daripada pelbagai picture source contohnya macam flikr , instagram ( obviously) , picasa , photobucket dan lain-lain lagi. senang macam 1 stop center. Ok dah itu sahaja.

pergh aku bengang gila bila ada orang yang menyusahkan hidup aku . Dah lah penguin ni annoying gila ! grrr. Nak tukar tempat kerja boleh? ekekke

No comments:

Post a Comment