Thursday 8 March 2012

Makan.Gambar

Assalamualaikum. terimalah gambar makanan yang ada di #twtupJohor last weekend. Aku tak amik banyak pun, sebab biasa lah aku terlupa nak snap gambar sebelum makan. Hahah. Btw time #twtupJohor tuh memang banyak makanan-makanan yang asal dari johor contohnye macam laksa johor, mee bandung ke mee rebus aku tak sure lah, pastu ada nasi beriyani, kemudian soto yang begedil die sedap nye lahh, then ada juga sup merah singapore yang famous itu. Tapi sorry takde gambar .

Aku sempat snap 2 je gambar makanan ini, itu pun bukan aku punya hahaha

Laksa Johor #twtupJohor

Mee bandung #twtupJohor
amboii semua nama makanan nak ada tag #twtupJohor kan. over tau. anyway, harga makanan ni smua takde lah mahal, dam rm4.50 je.sedap pulak tuh.Memang tak sesia lah aku spend time dekat bawah khemah makanan je. Tak berusaha nak bermingle langsung haha. And thanks to the organizer, #twtupJohor memang best ! Ramai tweep yang datang dari Kuala Lumpur untuk join #twtupJohor ni, meriah gila. Ramai juga yang aku jumpa, ada yang kenal ada yang tak, ada yang tegur, ada juga yang selisih bahu je. Tapi  kalau kau friendly, kau tegur je lah semua orang, insya allah akan ditegur kembali, kalau malas, ko perhatikan je laa ye tak ekeke.

Melepak di Singgah Selalu buat kali kedua malam yang sama.with @shlashhzrn @nininell,@shahgiller,@yatrehayati,@chefddj 
Tadaa with them yang aku kenal la hahaa. 
Ok dah terima kasih semua.Bye

No comments:

Post a Comment