Friday 26 December 2008

• Tags::888 •

Haha again from kak nora.. aku kalau da kene wat tag ni mesti aku pikir nak tag sapa lepas aku buat ekeke. mesti nnty tag ni mati sampai disini hahaha.takpe la aku try la tag pakcik eskay senget tuh. macam la kaw rajin kan nak buat wahahahaha. oo ok ok back 2 da questions.


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?



◊ camera, battery camera, beg camera, ic, duet, wallet, gambar family, ish banyak la yang paling penting.

2. Apakah benda yang terakhir kamu beli dengan wang sendiri?



◊ Ouh novels. tapi tuh pun bukan duet sndrik.sebab ayah aku yang bagi,aku kan student lagik :razz:

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?



◊aaa aku tak pikir lagik.. tapi tempat yang blkg die ade air terjun kot haha

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?


◊Er.. takde hubungan langsung camne nak tau kekal sampai bile la seh.


5. Adakah anda dilamun cinta?



◊ Ya, dengan mikhael haha

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?



◊ Last aku lepak kat Bengawan Solo Cake House haha tade tempat lain

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli.



◊ Mummy's little girl by Jane Elliot.

8. Apakah nama penuh kamu?



Aimi (nama aku ade 4 huruf je)

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?



◊ Dedua. Depends pada keadaan. ehe

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda.



◊ Sape ek.. mikhael yang bukan teddy.

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.



◊ Azza,Sya,Donut,As,Nini,Jiedah,Fara,Aina,abg lok,angkel piah. ouh terlebih la,takpe kot

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?



◊ Kalau kat hostel ye la, tapi pakai machine , rm2.50 sekali cuci haha

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?



◊ Shopping Complex wahahaha

14. Pelukan atau ciuman?



◊ Pelukan

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.(kak nora)



◊ Positive thinking.
◊ Berdikari
◊ Bertanggungjawab (sebab die jaga mak die)
◊ Friendly (sebab die leh kawan ngan aku)
◊ Easy going.

16. 8 perkara yang amat saya gilai.



◊ Camera.
◊ Perfumes
◊ Watches
◊ Teddy Bear
◊ Shopping (tapi aku tak beli pape,adik2 aku je byk belik)
◊ Bebenda Cute
◊ Gambar
◊ Novels

17. 8 perkataan yang sering diucapkan.



◊ Aaa..
◊ Ape seh..
◊ Serabai seot..
◊ Kepala hutak anda.. (supan sket ahah)
◊ blah la weh
◊ sengal la
◊ tak kesah
◊ ikut ko la

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.



◊ Twilight - stephenie meyer
◊ Change of heart - Jodi picoult
◊ A thousand Splendid suns - khaled hosseini
◊ Remember me- sophie kinsella
◊ Komik sinchan
◊ Komik gempakstarz angah punye
◊ Kencana - Salmiah Ismail
◊ Buku pasal UNIX haha

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.



◊ mocca -friends
◊ mocca - do what u wanna do
◊ jay chow - 听妈妈的话 ting mama de hua
◊ amy search- suralaya
◊ ebiet g ade - berita kepada kawan
◊ beyonce - listen
◊ bryan adams - have u ever loved a woman
◊ lonestar - amazed

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.



◊ Jangan cepat kesian kan kat orang.
◊ Graphical Information System. pasal peta2 dan Gps nie
◊ Image processing as in builds the software itself Cctth cam adobe photoshop.
◊ Vectoring.
◊ Muke baik tak semestinya hati baik.
◊ Kalau kite sedih, muke kite cepat bekedut.
◊ Chairil anwar meninggal masa umur 27 tahun.
◊ Family adalah yang utama dalam hidup saya.

21. Mari men'tag' 8 orang lain.



◊ eskay sengal
◊ jebat pembuat kek
◊ kak ngah @ cepotet
◊ angah
◊ ateh
◊ amalina
◊ adik
◊ aaa...

No comments:

Post a Comment