Wednesday 24 December 2008

• 221208 •


singgah kat r&r pagoh, beli buah-buahan dulu


hola.a aku tatau nak kasik tajuk pe. ding :???: blur sket ekeke . ok so smalam aku dah ikot ayah aku g kl.ngeh. igt leh la bejalan sakan. tapi aa byk abish masa tnggu ayah aku jumpe kawan die. phew. lama la seh. dkat nak dua jam gak la . buhsan gile .dah sampai kl pun petang time tuh.masa kat area opis tuh, da abis jalan dah, pusing dr blok ke blok *mcm wat lawatan skola plak* .sampai tatau nak wat pe huhhu.



Muke angah yang buhsan dan adik yang maintain time tgh menunggu


Abah dah settle smua , gerak g hotel arr jalan jem nak mati. jem je da dekat nak sejam.. memang sangat membuang masa. After dah check in.terus gerak g time square. ye masa itu emas, kejap je weh. lepas maghrib gerak,kedai tutup kul 10pm.phew.masa kat sini ade dua kejadian yang memang mem-bengangkan aku.tapi aku malas nak cite.lain kali je la. makin aku igt makin aku sakit hati cis cake tol. takpe2 korank tgk je la gamba ok.



Pokok xmas yang menghiasi times square *sama je ngan tahun lepas*



senyum sket



jumpe pulak dak nadia af6 *kecik je dak nie* cumel tapinye



Sebab hati panas, aku ajak adik aku makan ice cream nyum2 caramel tuh



Jemput melepak makan-makan jap



Before balikJb -cecantik xmas deco


Arr tuh je la aku kasik korank tgk. huhu ok aku tak beli pape pun kat times square.takde hati mo shopping.ni smua slaah cashier kat metrojaya ciscake tol.fuhh sabar2 ehe. tapi aku sempat singgah di borders dan belik novel2 nie. murah nie. buy 3 for the price of 1, so yang paling murah antara 3 ni die akan bagik free. woHoo. ok tuh je la. nnty aku update pasal lampu tahun baru kat rumah pulak yer. tata :grin:



Skang tgh baca "mummy's lil girl" best


No comments:

Post a Comment