Tuesday 27 January 2009

• Jiela's engagement day •

Yeah Jiela * my kazen * dah selamat bertunang , semoga bebahagia yer, rasa macam kejap je masa berlalu, skang kekazen aku smua dah kawen, dah tunang.ish kite bukan muda lagik ke? huhuh aku cam rasa kelakar je dah berumur 23 tahun.haiz . :oops:


Live from segamat, tarikh ni jatuh pada hari pertama raya cina, di malam malam sebelum 26th kami tidur ditemani dengan bunyik mercun yang bam bam boOm . uish cam rasa raya aidilfitri plak. seyes. hahaha langit warna warni walaupun dah jam 2am.



Aa semalam pun aku dapat jumpa kawan-kawan abg jijie, mereka adalah tukang amik gamba orang. aa jeles la seh tengok camera & ekseseri( aku tatau spell la)  dieorang, smalam je masa majlis tuh ada 2 pengguna canon, dan 5 pengguna nikon. termasuk la kazen aku ni. * apa smua gune nikon weh* hahahahaa tapi cam best la derang, gathered 2gether-gether blaja menembak gegamba. kalau la aku pun dapat peluang camtuh, best la seh. walaupun sekadar hobi je kan :eek: *teruja*


Ok la promote sikit. derang ni amik gambar untuk orang kawen, dengan nama Lensa Melayu


Kalau korang berminat or tengah cari photographer utk majlis perkahwinan korank leh check out webblog dieorang nie Kekatu . K aa aku da nak gerak balik Jb, tata tekkeh all.later ya.


*sedey tak dapat g melaka :sad: *

2 comments:

  1. chak.. da update da blok. komen2 la ok.
    http://jijie.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Muehehehe..amy..siap promote ekh :D

    Skg dah upgrade pi www.kekatu.com

    ReplyDelete