Tuesday 20 January 2009

• metro •

cak! aa arini seharian aku kuar, ade satu kelas je arini.kul 9-11, so pas class teman as jap g HEP. tanye pasal JPA die.then before g hep tuh smua, aku g jumpa abg yus. ohoo sebab nak g amik sandwich kat faculty awam ekek.oho best woo sandwich tuh nyum2. rezeki2 dapat breakfast haha.


dah setel smua urusan kat hep, aku ajak as pegik ke plaza pelangi. * aku ni memang suke hasut kawan aku g jalan-jalan* dengan alasan nak g cuci rambut. haha as pun ok je sebab nak g gunteng rambut skalik. so pegik la kami membuang masa kat sana. cite pasal gunteng rambut nie, aku mmg ske satu saloon nie la. die kat plaza pelangi. die bukan la saloon sgt, tapi die macam hair studio academy ke apa camtuh la. kire ade dak2 g blaja pasal gegunteng rambut ni la. mcam university gak la tapi utk memende bekaitan rambut. nama tempat ni ELLE studio academy. kat sini kire ade 2 kategori, satu professional cut and kedua student cut. kalau pro cut tuh mahal la kan, tapi kalau student cut ni murah la weh. memang berbaloi la nie , sebab die memain rambut ko tuh memang la lama. kalau die cuci tuh, dekat nak sejam gak la die amik masa. mmg shok la kan org belai2 rambut ko. tapi walaupun student, takde la die letak student yang baru blaja sehari, ni yang dah nak grad nye student la die letak. best2 korank sesapa yang kat jb nak g gunteng rambut, murah, dan berkualiti. aa sila la pegik ke plaza pelangi johor bahru, academy ni kat tingkat 4. sebelah ngan metrojaya. lepas dekat nak 3 jam berada kat saloon tuh, kiteorg g la jenjalan.menghabiskan duet ahaha.


pastuh singgah plak kat danga city mall, carik barang sket, then otw balik singgah plak angsana. utk makan je hahaha takde keje nie :razz: penat la weh. kuar bilik dr kul 9am sampai la ke 7pm ehe.balik mandi2 siap smua.tedo tak hingat dunia. tapi malangnye baru tedo 2 jam lebey da tejaga. sayang betol la tedo aku nie ishhhh..takpe jap g aku cover balik oke. aa later * wangi nye rambut aku..tedo pelok rambut aa hahaahaha * maap la gile sket :sad:

1 comment:

  1. Good Day. Very useful information. Thank you. Help me! I find sites on the topic: Wellbutrin xl alcohol. I found only this - bioval wellbutrin generic prescription needed. Wellbutrin, but for a consignment this is a 4am prescription. Wellbutrin, he unfortunately turned some motivation different matter trying on a food risperdol at the music phase around the weight from our treatment. Thanks ;-). Trixie from Timor.

    ReplyDelete