Monday 5 January 2009

• Ronda- ronda •

arini pepagi lagi aku dah bangun aahahaha * aku tipu je la * :razz: da tedo kul 6.30am nak bangun kul 8am? ouh tuh dalam mimpi je tuh ekek. aku bangun lam kul 10 lebey la. Memula igt nak g kuar terus,tapi aku malas gile nak besiap. memalas-malaskan diri dulu tengok tv. kekemas umah. buat2 dunno. pastuh dlm kul 2 lebey baru aku gerak. ye la kalau nak g kul 12 kang panas plak. aku bawak kete slow2 je sebab aku malas nak g kawasan tuh tengah-tengah panas. bawak slow pun dlm kul 2.45pm aku sampai.


Sesampai je kat istana besar lama johor tuh, (kat dalam ni ada tempat rekereasi skali, orang ramai joging kat sini.) da ade banyak kete kat parking lot tuh.aku pun angkut beg aku,jalan la mendaki bukit tuh.penat la seott!! jauh rupanye aku jalan.sesambil jalan tuh aku snap-snap la gamba.tapi aku rasa cam tak chantek je aku amik.len kali aku g lagik laa.aku dengar banyak bunyik burung,tapi aku cecarik takde plak.pandai betul derang menyorok.


aku jalan dr kul 2.45pm sampai laa kul 5.30pm kat dalam taman tuh. 2-3 kali terserempak orang joging yang sama. sesenyum je angkel and aunty tuh. ish dierorang ni umur dah banyak pun rajin lagik g bejoging bagai.dah la tempat tuh cam senyap sunyi.kalau joging sorang-sorang memang agak scary.tapi takde plak aku tesempak ngan abang-abang hemsem haha leh la aku snap-snap gamba derang 2-3 keping kan. (tapi tu bukan tujuan utama yer :razz: ).


Dah penat jalan.aku pun amik keputusan nak balik.tapi aku baru tingat aku lom lunch lagik pun.aa dah alang-alang sejalan ngan city square aku pun singgah je la.memula aku igt nak g b.beli donut kat j.co.tapi pergh pjg la seh orang beratur.terus malas aku nak belik.aku lepak je kat kedai sblah j.co tuh. G cs semata-mata nak g makan je haha.sebab seyesly aku memang la penat. walaupun jalan je.tapi aku rasa cam aku joging 3 round hahah * aku tipu lagik :razz: saje nak kasik realistik sket*



♥ Ni istana lama yang ada kat dalam taman tuh ♥



♥ Ni buah nangka dan pokok die ♥



♥ Da karat da , sesapa naik tatau la selamat ke tak ♥



♥ Aa ni taman jepun aku rasa ♥



♥ Lari-lari ♥



♥ Ready set go ♥



♥ Tatau la ni buah ape ♥



♥ kalau lalu depan waterfront nampak la ni buaya ♥



♥ Kastam singapore -jauh tak lense aku zoom wahahaha ♥



♥ candid-candid ♥



♥ lam blog aku gamba makanan mesti la ada kan, ni ganti jco donut sedey2 ♥



5 comments:

  1. amy dearie~
    muah..muah!dh start class ek?hows new sem?
    hope evrythng were gud k..
    enjoy ur study..ur new bf also..
    abg taz~ahaks!
    keep on blogging..ari2 akak mo bc..
    hehe..daaa...

    ReplyDelete
  2. hahah yap2.new sem ok la 4 the tome being.ehe new "bf" also ok la laa.arini2 tedo kene pelok hahahah *k sila jgn salah paham yer*

    ReplyDelete
  3. gmbr istana lama tu cm penah aku gie jek,amik gmbr kt ctu.. tp x silap tmpt tu ttp kul 7 kn?

    ReplyDelete
  4. aa aku tatau la.aku pun rasa tutup kul 7 ekeke

    ReplyDelete
  5. zAMN70 agxzilrypisz, [url=http://fuzfhcypdhlx.com/]fuzfhcypdhlx[/url], [link=http://kvzxpcbqhqbs.com/]kvzxpcbqhqbs[/link], http://xygvsppeiqic.com/

    ReplyDelete