Saturday 3 January 2009

• Jumaat •

Bangun seawal pagi dengan perasaan yang tak berapa best. Aish hal-hal malam semalam aku tak bleh lupakan lagik. Apsal la aku ni ske buat bende yang mendatangkan keburukkan kat aku sndrik,tuh org kata : jari takde insurans. phEw..aa takpe.biarlah aku je yang tau sorang. :???:


Oke so kul 9.00am gerak g kolej, amik aslina, then terus g faculty. Dengan semangat yang berkobar-kobar nak masuk kelas english pertama, dah cek class kat mana smua, kiteorang pun dengan bangga nye masuk kelas, duduk. say hye kepada mereka yang kami kenal smua-smua. Beberapa minit pastuh lecturer pun masuk. Ok cakap-cakap intro-intro , tapi tetibe baru kiteorang terperasan yang member kiteorang (apiz) takde dlm class tuh,padahal dah reg masuk section yang sama. Disebabkan perasaan pelik menyelubungi diri kami, as pun sms la apis. (dalam bentuk text)


as: apiz, ko tak dtg kelas ke pagi nie?



apiz: eh ade la,aku da masuk klas la..kat BK6.Tapi class cancel arinie.

as: weh kiteorg kat BK6 gak.apsal plak cancel?? ade je lecturer nie . Cik.....


apiz: korank kat blok mana? ni bk6 N24 .


as: ouh ok takpe la.


As dengan segera bitau aku : " amy, kite sebenarnye da salah class.Class kat N24 la, bukan N28".aisehman. nak bangun da la malu , so buat diam je la. Tapi, kami tepaksa blah gak la, sebab time lecturer tuh check attendance, panggel sorank-sorang nye nama, nama kiteorang takde :cry:. Cik tuh ckp: " sape takde kene panggel nama,pls come 4ward bla2". ok kiteorang jujur. aku & as gerak g depan ckp kat cik tuh:" sory miss, we'r supposed to be at BK6 n24. tadi segan nak kuar " . Cik tuh pun ckp: " laa salah kelas ke,patut la takde nama kat sini. ok ok takpe,awak pegi la N28". tet ckp kuat plak tuh. aa kene gelak-gelak la kejap ngan dak-dak kelas tuh, tapi seb baik laa dak-dak tuh kiteorang kenal,so takde la bengang sangat. da cakap gudbye-gudbye,kiteorag blah la huhuh :eek: malu~ Aa seb baik ade satu kelas je pagi nie, dan nasib baik la gak kelas tuh batal, kalau tak malu lagik skalik sebab masuk kelas lambat. :oops:


Oleh kerana kelas batal, dan aku pun nga rasa bengang dan rasa nak membuang duet. aku ajak As g City Square tgk Bedtime stories. Ouh kul 11am da ade kat cs, beli tiket early bird murah giler rm5 haha. so kiteorang akan g tgk wayang pagi je la lepas nie *if takde kelas* . Erm cite ni best aa, bley la la la , gegelak, lelawak..pelakon kekanak die cumel-cumel *patrick & bobbi". Korank g la tengok  :smile:



Bedtime Stories



♥ It's raining Gum-ball!!



Swensen's Sticky Chocolates


After muVee, g lepak season's cafe lunch.mengspoiled kan diri makan ice cream nyum2 aa aku leh rasa lagik kemanisan ice cream tuh kat lam mulut aku. pHew.haha then jenjalan-jalan. kul 3 lebey blah g angsana plak, sbb aku nak g tgk lense. Tetibe aku rasa aku nak belik lense plak arini.


Sesampai je angsana, terus g kedai camera kat sana. Aku limit nak beli lense under 1k je.so aku pun tanye laa 70-300mm ade tak, then chinese tuh kata die dah tak jual, tapi skang ade kuar new telephoto  zoom lense ganti yang lense lagik satuh tuh 55-250mm with is. rm800, plus canon uv filter jadik rm858. oleh sebab aku memang da rasa nak beli gak lense tuh, aku pun ngan terujanye agree. dan telah beli lense tuh. *kene prektis cara untuk cakap ngan abah pasal lense nie, huhu *



Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS


Erm balik tedo. Tapi aku ade snap-snap gamba as gak tadik, saja buhsan-buhsan :smile:



Ehe


p/s: sunglass tuh aku beli kat vincci, murah woo rm14.50 je. leh la sesapa beminat g vincci beli yer :cool: and nnty aku kenalkan kat kawan baru aku. cik taz. smalam aku dapatkan die, sebab aku berasa tak puas ati uhu..lepas geram kat die :mad:


okeh later. tata



6 comments:

  1. adik.. akak suka la amy tulis skrg. sila rajin rajinkan diri tau. rindu nak jumpa amy and lepak cam dedolu. kak thahrah kimsalam. dia dah berpangkat besarrrrrr.. :p

    ReplyDelete
  2. proopygok VewWaileVep
    broacrarm Tittycypeeved
    shalRhitstaks fruffissuri
    pseubbole joireAmoume
    zedlysill pabbacuably

    ReplyDelete
  3. Phahaburb reubrelperync
    typepsype spoortUrirm
    Ethemolot HetJealeMed
    Trearalimeciz Biorberge
    Cokcoberb Guerielip

    ReplyDelete
  4. SxrJO2 mnfipqbvbilx, [url=http://zvmgjcidwnkh.com/]zvmgjcidwnkh[/url], [link=http://bfgoyedbpfpg.com/]bfgoyedbpfpg[/link], http://kvpnnnogxzlj.com/

    ReplyDelete