Tuesday 27 January 2009

• Malam Permata 2009 : Fish Spa •

Selamat menyambut tahun baru cina kepada semua yang menyambut. Haish rasa macam dah lama je tak update ehe. kerajinan tuh tak datang singgah kat aku. skang ni baru la terasa nak mengupdate. Selama beberapa hari nie, agak banyak bende gak la belaku. tapi aku mcm da byk lupa ehe. yang aku ingat just makan malam kolej : Malam Permata' 09 dan majlis pertunangan cuzzin aku : Jiela & Epul.




♥ pptb in pink & black


Malam Permata'09 Koleh 9 & 10 telah diadakan di Dewan Sultan Iskandar UTM skudai. Ni sebenar majlis makan malam untuk memberi anugerah kepada pelajar-pelajar yang perform baik last semester and anugerah menghargai warga kolej. Tema pada kali ni ialah Black & Pink. Overall aku rasa okey la majlis kali ni,cuma agak buhsan sket. tatau la kenapa. Artis jemputan malam tuh pun cam agak buhsan jugak. * Faizal AF4*, pada pendapat aku malam permata 2008 agak lebih best sebab just tengok pada goodie bag je kite dah leh tau *ini hanya pendapat peribadi yer* . sebab aku rasa lagik grand kiteorang buat. tapi pape pun tahniah buat penggerak kerja serta ajk-ajk malam permata 2009 sebab dah bejaya manganjur kan makan malam nie. Aku tau penat lelah di belakang tabir macam mana ehe. Apa yang best lagik? best sebab aku dapat bekumpul semula ngan geng-geng pptb ehe. walaupun buhsan, tapi kite buat2 tak buhsan la kan korank :razz: tapi memang buhsan gaga :grin: .


PPTB's Lurve Bugs






♥ Mereka bukan lurve bugs,kekasih mereka jauh di perantauan :wink:





Then sebelom malam tuh, aku sempat gak g buat Fish Spa. ni 1st time aku buat fish spa nie, geli sampai ke ubun-ubun kepala la!! seyes. tapi dah lama-lama tak geli, tapi rasa seronok ehe. Lepas wat fish spa rasa bersih je kaki huhu.



ikan-ikan sedang dinner. Geli!


Antara kebaikan membuat fish spa ni ialah :




  • Menghindarkan sel-sel kulit mati,bakteria, dan melambatkan penuaan

  • Membantu dalam masalah sukar untuk tidur dan meningkatkan peredaran darah

  • Menyembuhkan beberapa jenis penyakit kaki : kulit sensitif

  • Merawat dan menjaga kulit supaya kelihatan lebih sihat dan berseri

  • ekologikal dan semulajadi


** Ni aku amik kat brochure yang kedai tuh bagi :wink:


Next entry :: Jiela's engagement

1 comment: