Tuesday 24 February 2009

• Fossil ES-1957•

Yeah akhirnya dapat gak aku belik fossil nie. wEewEee selepas rambang mata nak pilih antara guess.dkny (jarum die tak penah berubah sentiasa kecik) dan solvi titus (yang ni cun tapi over la seot budget aku!) tuh.Yeah yeah yeah . okeh setia pada yang satu je ok. kot beday lagik 5 tahun baru beli la titus tuh phew. gamba? nanty la tak snap lagik. ni aku amik kat intenet nye gamba aa camni la rupa die.tapi ni aku rasa lama nye design kot. agaknye la haha.tapi xpe la aku ske haha




Analog Glitz Purple MOP Dial ES1957

sgt perempuan.berbeza ngan mr.L dan mr.Sb n mr.Sr (nnty aku kenalkan derang kat korank ok) aha . kepada honeyzz. ok tak jadik g kl belik.sebab aku tak dapat tahan nafsu nak beli arini gak :razz: kite jenjalan je la nnty oke. (kalau ayah aKu bagik greenlite ehe ) ok la tedo dlu.tata tekkeh all~



:: Sila pilih ::


Soap + Naddie dedua telah pilih yang kedua. The truth dat draws a tear. mereka ada pendapat mereka sendiri.orang lain plak camne? mari sesama tengok The duke di AXN. phew howt haha


7 comments:

  1. i vote for a truth that draws a tear...

    lie that draws a smile pon x salah...tp ikut situasi jugak... klu utk kepentingan diri xleh la...

    ReplyDelete
  2. amy~
    huhu..jam yg sgt cantik..mau jg..haha..
    cm order brg plak kn?
    akak mmg mo tkr jam br skrg..yg lm tu..
    dh pakai dkt 5thn..hehe..but still ok..
    just nk tkr slere sket..hehe..
    dh alang2 amy survey sume jam2 tu kn..pe kate amy btau price n model die..
    ble akak trus g bli..if dlm budget la price tu..
    haha..nk survey mn ade ms..amy pileh dh cnfrm cun nye la..

    ReplyDelete
  3. yeah yeah.boleh je eheheh.mari mari kite mulakan survey

    ReplyDelete
  4. bpe rm kamu beli jam ni??
    aku bru nk belikan sempena besday kaum...\ahhahaa

    ReplyDelete
  5. aa nnty aku bitau ko baper.ko belikan aku adiah lain la angah haha

    ReplyDelete