Sunday 15 February 2009

• marah ? •

a;a smalam aku marah gile woo.da la g kedai printing tuh, smua staff die bz nak mati,ok keje tak siap.takpe.esok leh datang. then aku marah kat ade satu kakak ni. die ni dah deal nak wat web utk bengawan solo and yob's guest house tuh. then dah wat cam appoinment la nak jumpe. banyak kali oke! then setiap kali bile aku da tunggu, last minute baru die cakap die bz, cancel. bengong la seh. ingat aku student aku takde keje lain ke. aku banyak keje lain gak mo buat, urgh. pastuh smalam. janji kul 5 pm. kul 6pm baru sampai. aku cam orang bodo la plak kan tnggu kat mcd sorank. ish ish. takpe la die datang wat muke kesian + penat. aku pun jadik cam cool la balik.tapi aku marah! dalam hati je. :oops: tak sampai ati plak nak blah camtuh je. takpe-takpe dah setel dah pebincangan.


Oleh kerana aku rasa marah. aku blanja la as and kasma g makan-makan. oder gile tak hingat. cam makan se-family ekek. sebab marah kan. aku kalau marah memang suke spent duet makan ke soping ke beli la pape,sampai aku tak marah haha.oleh kerana smalam dah malam, jadi aku takleh nak g soping. so aku blanje la derang ni makan. so sesapa yang aku blanje, sila jumpe time aku tengah marah hahaha. tapi aku takde la blanje orang yang aku marah tuh. sorry sket ek.aku wat tatau je kat ko. :lol:


aa lagi satu. kalau dah janji tuh pepandai la tepati janji.masa aku tuh pun emas gak, bukan ko nye je. ish. kalau rasa takleh nak tepati janji yang dah buat tuh, tayah janji dari awal. phew. janji kul 5 sila dtg kul 4.50 ok.aa later all.



lapa la seh tengok balik makanan ni smua. k k aku g lunch dulu tata

2 comments:

  1. Jangan marah-marah, nanti cepat tua!! :lol:

    ReplyDelete
  2. hhaaha da nak tua dah nie kak :neutral: ekeke

    ReplyDelete