Sunday 22 February 2009

• Makcik Amy •


♥ Ni makcik amy sebab bingkai shades aku kaler gold! ♥


ade org kata aku macam makcik-makcik okeh pakai shades ni.jeles la tuh.:lol: seot je. hahahaa takpe la makin wierd lagi aku ske. esok aku akan pakai lagik. mesti ramai orang nak beli jugak *perasaaan* .sila ke MNG okeh dan carik shades ini,beli ramai-ramai okeh! wahahahah :razz:


Tadik aku n as,aina,fara and jiedah g festival layang-layang at bukit layang-layang pasir gudang. Harini ade majlis perasmian yang akan di rasmikan oleh Sultan Johor. Jadi hari ni tak sama ngan masa hari selasa lepas, dimana aku leh je g bekeliaran dekat tengah padang,pegang sendri layang-layang,beramah mesra ngan peserta-peserta., harini aku kene ade pass kalau nak masuk ke kawasan padang! ouhhh sadis sekali takleh amik gambar dengan peserta. sigh~


Jadi,amik dari luar je la.ehe seawal jal 7.30am dah bertolak.sampai dlam kul 8.15am.lepak breakfast,kul 10am baru nampak byk layang-layang di langit.duduk lepak jap tengaok mereka setting layang-layang smua,amik-amik gambar.kul 11.30 kiteorang amik keputusan utk g lepak di tebrau city, tgk cite GENG.sebelom balik, g jalan-jalan kat kekedai yang ada. Aku beli layang-layang satu,as plak beli topi. nak g pantai aa tuh hahahaaha. Then g jenjalan kat Tebrau city. ehe.


harini aku telah memungkiri janji pada diri sendri,dimana aku taknak spend duet beli pape utk mengumpul dana nak beli jam, tapi can't resist utk beli shades tuh *walaupun macam makcik* haiz.hhahahaha :roll: okeh kene tunggu g seminggu nak beli jam.phew sabar-sabar amy! ehehe ok la nanti aku update lagi. later.



♥ as.jiedah.fara.aina dan layang2 baru saya :grin:

1 comment: