Monday 23 February 2009

• Oriental •

Alhamdullillah.setelah seharian aku duk je lam bilik, dengan hanya minum hot choc je, tadik lepas maghrib kelaparan yang melampau telah bejaya mendorong aku kuar bilik untuk cari makan. ehe memandangkan kawan aku ade agenda memasing. aku g je la kuar makan sorang. Yeah nak makan macaroni. jom jom. paling dekat ngan UTM adalah jusco taman u, so makan kat sana je la,malas nak drive jejauh. uhu. aku makan ini kat secret. tapi kat kenny's nye lagik best sebab aku leh mintak xtra gravy .


amy: " bang, macaroni & cheese banjir satuh! " ( ni memang tak nampak macaroni langsung.gravy je penuh!slurrp)



♥ Prawn macaroni cheese ♥


Then aku tenampak ade satu makanan nie.cam cumel.jadi aku pun beli lah.nama makanan ni sama ngan tajuk entry aku ni la.Kulit die ni adalah kulit wantan,then dalam die ade ayam. Tapi aku tak ske, sebab isi dalam die tuh manis.manis gile. aku dah tebiasa makan chicken pie yang ade rasa rempah,pedas tak pedas sangat. bukan manis.salah nie hahaah :lol:



♥ Oriental bbq chicken puff ♥


p/s: aku da tuka baju rumah aku ni, sebab yang baju lama tuh aku wat apa ntah,then die macam dah telari la setting die.background ilang la apa la.memula try nak pakai kaler biru pink.awww cam tak sesuai plak ngan aku hahaha.menten hitam je la.ok tak weh korank? ehe nnty la aku carik yang lagik elok. aku pun kene sesuaikan diri ngan rumah aku sndrik :!: ok sambung tgk ming zhong zu ding! wo ai ni

4 comments:

  1. Uhuu ape benda ni.. mcm xbest jeee

    ReplyDelete
  2. ni aaa ntah mcm chicken puff.but sweeter.

    ReplyDelete
  3. mcm x best die kate?? huhu.... nampak mcm sedap banget ape!! uuuuu...dah la tgh lapar nih.....(lapo lg.....tah bile la aku akn kluarkan statement tgh kenyang pulak) hehe..

    ReplyDelete
  4. bila ko kenyang la kot hahaa :grin:

    ReplyDelete