Thursday 5 February 2009

• phew •

aa smalam hari yang memenatkan. dengan ketiadaan perkhidmatan maxis broadband. aku rasa buhsan gile duk kat umah. ok kawan-kawan, perkhidmatan intenet saya terganggu beberapah hari ye hahaha. *cam org penting je herk* takpe ptg ni aku g la bayar bill.ish maxis ni ngan aku pun bekira hahaa.


smalam gak aku dah g setelkan pasal badges untuk valentine's day yang aku nak jual kat area kolej aku. aa flyers die aku tak sempat edit. nanty baru aku upload la kasik korank tengok . hopefully mendapat sambutan , kali ni aku tak buat banyak 10pcs/design, so ada dalam 8 design je. * eh macam banyak la gak kan*.penat woo, 3 jam aku duk kat kedai printing, ye la nak print sndrik artwork , printer aku kaler tak cun, uhhhuh machine laminate pun dah rusak. :mad: terpaksa la. Pasni projek wat badges untuk delegasi ke Beijing plak. chayok2!~ :eek:


tambahan :: aha aku sangat tak puas ati kalau time kite tengah nak tanye sesuatu/pemberitahuan kat seseorang tuh, masa kita panggil nama die, die dengan muka kerek mcm bagus, just tunjuk tapak tangan je macam "talk to my hand" je la,muke tak toleh langsung tuh.ceh at least cakap laa, ko bz ke apa ke kan. cam bagus je. aku rasa macam no manners je weh. tatau la kan. ni apa yang aku rasa la. tapi aku rasa die takkan baca kot blog aku ni ahahaha .takpe la.nnty aku bitau die face to face je. phew.


tambahan lagik:: kan akua de cite kat entry aku before pasal kekatu's tukang amik gamba orang kawen tuh kan, aa derang da pindah web. www.kekatu.com so sesapa yang nak kawen, tapi takde photographer lagik, leh la g tanyer derang ok. :smile:

No comments:

Post a Comment