Thursday 19 February 2009

• International Kite Festival •

So semalam aku dengan rasa buhsan nye telah pergi ke Bukit Layang-layang, Pasir Gudang, Johor. Sorang oke.setelah semua orang aku tepon smua takleh teman aku.ok fine takpe. haha aku leh je celebrate beday sorang dengan cara aku sendiri. Ok sampai kat sana dalam kul 12pm.waaa sangat WARNA-WARNI :grin: Time tengah panas gile nie. aha rerupanye time tuh baru abis satu acara pertandingan wau bulan antara sekolah-sekolah. ok so aku pun jalan-jalan sekitar padang tuh.memula pegik kat area international.then baru pergi ke tempat malaysia nye contestant.


Memacam jenis layang-layang ada. Tapi bagi yang international.derang lebih kepada bentuk-bentuk binatang smua. ada harimau,monyet.sotong,obor-obor,ladybird,spongebob dan memacam la lagik. Antara peserta-peserta yang join adalah drpd, brunei,taiwan,jepun,new zealand, united state, uk, sweden, perancis dan byk la lagik. aku jalan-jalan snap-snap pic. tapi mata aku kero :???: sket la time tuh sebab dan berpinar-pinar dah mendongak kan.time plak panas terik.matahari bebetul atas kepala. seyes. balik muke dah berbelang dah haha. Kalau korang pegi kat sini, korang leh tengok macam-macam gelagat manusia main layang-layang tuh,ada yang macam menari, nak bersilat pun ada. memang seronok. So kat bawah ni ada gamba sket-sket korang tengok la ye. Maap la tak pro haha.


[gallery]


Dah penat g tengok-tengok orang main lelayang. Kita makan dulu. hahaa lepak jap kat season's cafe at plaza pelangi. nyum-nyum. A birthday treat for myself hahaa. slalu g sini makan ni jugak.special ? :oops: sama je haha :lol:



♥ Chicken Baked Rice ♥



♥ Sticky Chewy Chocolate IceCream :eek:


3 comments:

  1. xtahan la tgk gamba2 makanan tuh! dah la tgh lapo!... bulan2 pose nnt aku rase blog ko akan sunyi la...org x brni lawat sbb mencabar keimanan...haha~...xdelah...

    ReplyDelete
  2. ekekeek.aa nnty bulan puasa aku letak la gamba lain plak :p aku letak gamba air je la akakakaka

    ReplyDelete